שאלות ותשובות

החזרים והחלפות

אם קיבלתם מוצר עם נזק או מוצר שלא עובד, אנחנו נשמח להחליף את המוצר מבלי תוספת תשלום נוסף. בבקשה צרו איתנו קשר ב-48 שעות לאחר קבלת ההזמנה. אתם יכולים לפנות אלינו במייל

Support@BabyDelta.co.il

כדי להיות זכאי להחזר, הפריט שלך חייב להיות באותו מצב שקיבלת אותו, לא בלוי או לא
בשימוש, עם תגים ובאריזה המקורית שלו (אלא אם המוצר נפגע בעת המשלוח). תזדקק גם לקבלה או להוכחת הרכישה.
כדי להתחיל בתהליך, ניתן ליצור איתנו קשר בכתובת  Support@BabyDelta.co.il

 

 

ביטול הזמנה

ניתן לבקש ביטול תוך 48 שעות מרגע הרכישה. אחרת, תקבל החזר חלקי מכיוון שכבר התחלנו בתהליך המשלוח. אנא הקפד לקרוא ביסודיות את התיאורים וזמני העיבוד שלנו. עם זאת, איננו יכולים לבטל את פריטי המכירה בעלי ביקוש גבוה מכיוון שהפריטים הללו כבר עובדו ונשלחו מהמחסנים שלנו בהקדם האפשרי. אם אינך מרוצה מהמוצר בעת קבלתו, תוכל להחזיר אותו לכתובת החזרה ולשלם עבור המשלוח למרכז המשלוחים שלנו. לאחר שהמוצר יתקבל, נחליט אם הוא פונקציונלי וניתן להחזר.

מה הם זמני עיבוד ההזמנה

זמני עיבוד ההזמנה זה הוא הזמן מהרגע שנשלחו פרטי ההזמנה והתשלום אלינו, התשלום אושר, והמוצר נשלח אל הכתובת של הלקוח.

זמני עיבוד ההזמנה משתנים לפי המוצר שהוזמן. מוצרים רגילים )שאינם דורשים עיצוב אישי מסויים( בדרך כלל לוקחים בין 1-3 ימי עסקים. מוצרים שהם בעיצוב אישי או בעבודת יד יכולים לקחת בין 4-7 ימי עסקים מכיוון שלזמני עיבוד ההזמנה מתווסף גם זמן העיצוב של המוצר. 

כמה זמן לוקח לחבילות להגיע

זמני משלוח משתנים לפי השיטת שילוח שבחרתם. יש לנו משלוח חינם שלוקח בין 10-15 ימי עסקים להגיע, ויש לנו גם אפשרויות שילוח בתשלום נוסף שמגיעות יותר מהר.

לאיזה אזורים בארץ אתם מגיעים

אנחנו עושים משלוחים לכל רחבי הארץ מהדרום ועד לצפון

איך אני עוקב אחרי המשלוח שלי

אחרי שרכשתם את מוצר, אנחנו מתחילים לעבוד על ההזמנה שלכם. כשהמוצר נשלח לכתובת שלכם, אנחנו שולחים לכם מייל אוטומטי שבו אתם תקבלו את כל הפרטים על איך לעקוב אחרי המוצר שלכם עם מספר מעקב של המשלוח.

 

אם יש לכם עוד שאלות, אל תהססו וצרו איתנו קשר

Support@BabyDelta.co.il