מדיניות החזרים

החזרים והחלפות
על מנת ליזום החזרה או החלפה - צרו איתנו קשר דרך הדוא"ל שלנו:
Support@BabyDelta.co.il
כדי להיות זכאי להחזר, הפריט שלך חייב להיות באותו מצב שקיבלת אותו, לא בלוי או לא
בשימוש, עם תגים ובאריזה המקורית שלו (אלא אם המוצר נפגע בעת המשלוח). תזדקק גם לקבלה או להוכחת הרכישה.
כדי להתחיל בתהליך, ניתן ליצור איתנו קשר בכתובת  Support@BabyDelta.co.il.
אם ההחזר שלך יתקבל, אנו נשלח לך תווית משלוח חזרה, וכן הוראות כיצד ולאן לשלוח את
החבילה שלך. פריטים שנשלחו אלינו ללא בקשה תחילה תחזור לא יתקבלו.
תמיד תוכל ליצור איתנו קשר לכל שאלה חזרה בכתובת:
Support@BabyDelta.co.il.
נזקים ופגמים
אנא בדוק את הזמנתך וצור איתנו קשר באופן מיידי אם הפריט פגום או
אם אתה מקבל את הפריט הלא נכון, כדי שנוכל להעריך את הבעיה ולתקן אותה.
חריגים / פריטים שאינם ניתנים להחזרה.
לא ניתן להחזיר סוגים מסוימים של פריטים, כמו מוצרים מתכלים (כגון מזון, פרחים או צמחים), מוצרים בהתאמה אישית (כגון הזמנות מיוחדות או פריטים בהתאמה אישית) ומוצרי טיפוח אישיים (כגון מוצרי יופי). אאנא צור קשר אם יש לך שאלות או חששות לגבי הפריט הספציפי שלך.
למרבה הצער, איננו יכולים לקבל החזרות על פריטי מכירה או כרטיסי מתנה.
החלפות
הדרך המהירה ביותר להבטיח שתשיג את מבוקשך היא להחזיר את הפריט שברשותך, וברגע
שההחזר יתקבל, בצע רכישה נפרדת עבור הפריט החדש.
החזרים
מתי שהחבילה שלכם מגיעה אלינו יוחזר לך באופן אוטומטי על אמצעי התשלום המקורי שלך הכסף של הרכישה שלכם.
זכור שזה יכול לקחת קצת זמן עד שהבנק או חברת כרטיסי האשראי שלך יעבדו וירשמו את ההחזר.
מוצרים בעיצוב אישי
אם המוצר שרכשתם הינו מוצר בעיצוב אישי, על מנת לבטל אותו צרו איתנו קשר בהקדם האפשרי. אם המוצר כבר מוכן, אין אפשרות להחזירו. אם המוצר נפגע בעת משלוח צרו איתנו קשר.
אפשר לפנות אלינו ישירות לשירות הלקוחות בפלאפון הבא: 054-711-3688